Sabtu, 4 April 2015

Mesej dari Mujahidin Malaysia di Syria..Terkini!!

 

Bismillah...

Fahami perjuangan aku disini... kedatangan aku kesini sudah tentu ingin membela nasib saudara Islam yang sedang dizalimi dan disiksa... kedatangan aku disini ingin mencari dan menegakkan syariat Islam yang sebenar2nya... menurut dan mentaati perintah Allah SWT dan sunnah Rasullullah SAW... sungguh aku masih belajar dan perlu perbanyakan lagi pelajaran...

Bukan sekadar bertempur tekad mengangkat senjata menghapuskan musuh Islam yang tidak jemu merosakkan agama... malah segala unsur lagha akan cuba aku hapuskan... segala tempat hiburan yang menglalai akan aku musnahkan... segala kemaksiatan akan cuba aku hindarkan... bukan lagi aku memburu dunia tetapi aku sedang memburu akhirat... namun aku tiada masalah dengan orang bukan Islam dan aku menghormati kepercayaan mereka... mereka boleh tinggal bersama asalkan mereka menghormati cara dan kaedah berlandaskan syariat Islam disini... 


Alhamdulillah kehidupan jauh lebih mulia dari terdahulu... langkah puluhan ribu batu terbayar dan aku tidak peduli ada sahabat yang mengecam dan mengancam... ada pihak yang mengatakan aku sedang menuju kesesatan... ada pihak yang mengatakan kumpulan yang aku duduki tidak berlandaskan Islam sehingga sanggup menggelar kami sebagai 'Murtadin' menggelar kami bergelumang bersama 'Munafik' sedang mereka lupa lagi leka dikerumuni dengan hasutan dan mainan syaitan yang sukakan perbalahan... ingatlah sahabat !!! banyak lagi yang perlu kamu pelajari dan berhati2.. sungguh kamu belum sedar dengan ujian disini lebih berat dari dunia luar... ujian bunyinya ringan tetapi berat sungguh dipikul iaitu - 'Niat dan Hati' ...

Pendirian tetap dengan pendirian dan aku tetap akan berdiri disini selagi hayat...
inshaAllah...

(Mujahid Salman Rahim)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan